Home » , » Berita Terkini Bertemu Australia Brasil Di Perkuat Marta

Berita Terkini Bertemu Australia Brasil Di Perkuat Marta





Agen Bola Terpercaya- Bintang penyerang Brazil, Marta kembali untuk mengukuhkan sekuat pasukannya dalam kejohanan Piala Dunia Wanita berhadapan Australia besok di waktu yang sama Perancis dan Kanada turut mencuri peluang bisa ke babak akhir.

Timnas wanita Perancis yang berada dikedudukan ranking ketiga dunia akan berdepan Korea Selatan di Montreal manakala Kanada akan menentang Switzerland di Vancouver.

“Negara kanguru Australia merupakan pasukan yang sangat kompetitif dan memiliki pemain berketahanan tinggi untuk di waspadai setiap lawan.

“Kami akan berdepan lawan yang sangat kuat. Ini merupakan perlawanan penentuan, jadi kesilapan bukan satu pilihan. Kami perlu bermain sebaik mungkin,” kata jurulatih Brazil, Vadao.

Dalam laga sebelumnya Marta tidak bermain dalam perlawanan terakhir peringkat kumpulan menentang Costa Rica kerana mengalami kecederaan bersama Cristiane dan Formiga.

Vadao menegaskan: “Marta akan beraksi minggu ini (hari ini) dan pastinya akan menjadi kejuta besar buat lawanya.”

Pemain berusia 29 tahun itu sedang beraksi  untuk merangkul Piala Dunia pertamanya. Brasil sekarang ini masih mempunyai peluang bisa lolos ke babak akhir.

“Saya akan terus berjuang se­perti selalu. Saya akan melakukan segala yang termampu untuk memastikan Brazil meraih keputusan yang sewajarnya,” katanya.

Skuad Matildas dikendalikan Alen Stajcic akan berdepan tugas sukar menentang Brazil yang memenangi kesemua perlawanan peringkat kumpulan dan masih belum dibolosi lawan.

Kapten Lisa De Vanna merupakan antara nadi utama kepada Australia ketika mereka meng­akhiri saingan kumpulan di kedudukan kedua di belakang Amerika Syarikat (AS).

“Perlawanan ini akan menjadi sangat sukar tetapi kami berjaya melepasi saingan di dalam kumpulan maut,” kata pertahanan Australia
Share this article :

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

 
Support : Creating Website | bola388 | Mas Template
Copyright © 2013. Berita dan Prediksi Bola - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by bola388
top sites
top sites